reklama

Ďurianová vs SLUŠNÍ ĽUDIA

Mariana Ďurianová. Je to meno s ktorým sa nemožno nestretnúť aj keby ste hneď celý televízny priemysel na Slovensku ignorovali. Je to tvár najsledovanejších Televíznych novín Markíza a zároveň si udržiava image konzervatívnej krásky, plnej šarmu, inteligencie a humoru. image.. Prečo píšem práve o nej? Pretože to čo som posledne videl ma opät vytočilo, čím netvrdím, že ma pred ňou nevytočilo pár podobne známych pseudo-celebritiek so svojími inteligentnými a humornými hláškami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (71)

A teraz vtipný príbeh o tom ako veľa televízie škodí, najmä tým menej inteligentným (ktorí ju žiaľ sledujú najčastejšie).

Keď som si tak pozvolna jedným očkom popri surfovaní na internete pozeral nejakú show (nážov si už presne nepamätám), tak tam prišla vcelku ošúchaná celebritná otazka ohľadom toho či niekedy Marianka prekročila rýchlosť, a či platí pokuty, resp. ako to rieši v prípade, že má zaplatiť. Väčšinou sa to obracia na žart stým, že dotyčná celebrita (v našom prípade Ďurianová) sa zasmeje, tvári sa akože previnilo a povie tak ako Ďurianová 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"hihi noooo musím sa priznať.... že jazdím dosť často rýchlo.." Ďurianová to však ešte okorenila a dodala, že "hihi ale keď ma zastavia, tak to riešim, tak, že sa ponáhľam na vysielanie a keď ma nepustia, tak neodvysielam Televízne noviny -hihihi"


Keď odhliadnem od faktu, že to má byť akože vtipné a že tá výhovorka je rovnaká ako keď som sa vyhováral v škole nato, že bola zápcha.. (nikoho nezaujíma či ma cestou unieslo ufo alebo ma postrelili, profesionál a normálny človek si to musí vždy zariadiť tak, aby prišiel načas a to aj bez toho, aby pritom musel ísť mimo predpisov, ale to hovorím o profesionáloch a normálnych ľudoch.)

SkryťVypnúť reklamu
reklama



Krátka mini úvaha.


Zaujímave je, že práve ľudia čo vás, tak agresívne v meste predbehnú, ušetria na reálnom čase pri trase 5km a pri rýchlosti 90km/hod namiesto 60km/hod presne: 1,7minúty (101 sekúnd). A to už sa oplatí jazdiť ako blbec, ohroziť pritom par desiatok ľudí vrátane seba no nie? Úprimne povedané za tu 1,5 minúty dotyčný stihne máločo. Naozaj máločo. Vážne.


Koniec krátkej mini úvahy.



Tak je tu niečo čo ma štve omnoho viac, a síce, že podobné rádobycelebrity zakaždým, keď dostanú podobnú otázku, tak to podobným spôsobom "odľahčia". Čo sa ale stane?

Ľudia mávnu rukou a povedia si "hihi no aj Ďurianová - moj idol to robí, taká konzervatívna sexi celebritka, takže to bude asi v pohode" (to tí menej inteligentní). A potom to na slovenských cestách vyzerá, tak ako to vyzerá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Skúste ísť niekedy smerom na Čunovo, 3/4 cesty tam je 40/60km/hod a dvojitá plná čiara. Ako to ale vyzerá, keď idem povolenou rýchlosťou 60km ako normálny človek? Každý druhý debil (štatisticky najčastejšie VW - a Passaty s čiernými sklami sú najhoršie, to keď uvidíte, tak to radšej stočte do priekopy, bude to bezpečnejšie) 

ma predbehne cez dve plné čiary minimálne 120-tkou. To isé v meste a kdekoľvek inde, kde sa len trochu dá akcelerovať. Potom tento človek dostane 2tisíc za rýchlu jazdu (ohrozenie desiatok ľudí na živote za 2tisic to znie fér) a je to vybavené. A aj to len v prípade, že má šlušný človek štastie a tekéhoto piráta chytia. Čo povedzme si úprimne, nieje zas tak často.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Vzhľadom k faktu, že sa takto zľahčuje potom prichádza k toľkým úmrtiam ku koľkým prichádza. A vy možte jazdiť aj ako najzodpovednejšia babička na svete so schopnosťami Schumachera aj tak vás može zabiť debil čo prekročil rýchlosť a aj svoje schopnosti.

Potom porozpráva Ďurianová, alebo aj iná celebritka vtipnú príhodu otom ako jazdí rýchlo (ideálne je keď dodá - rýchlo ALE bezpečne čo je toto preboha za retardovaný argument?) a ako vždy ukecá policajtov, všetci sa natom zasmejú a idú domov vo svojích autíčkach a väčšina z nich o polovicu rýhlejšie, ako by mala, možno s pocitom, že keď napodobnia svoju hviezdu, tak jej budú podobní.... aspoň v tomto.


Dodnes neviem pochopiť prečo sa cestný zákon už dávno nepresadil minimálne, tak tvrdý, ako v Čechách. A tolerujeme tu naďalej poloretardovaných pseudomafiánov, pubertálne deti na "vytunených" autách alá Rýchlo a Zbesilo a pod.

V prípade, že autom zrazíte policajta može sa to hodnotiť (a aj sa bude) ako "útok na verejného činiteľa so zbraňou" v prípade, že jazdíte ako debil, je to podlamna podobné, ako keby ste si poobede uprostred mesta zastrielali do vzduchu a nábojmi pritom kľučkovali medzi hlavami nič netušiacich okoloidúcich.... však čo Ďurianová sa ponáhla na televízne, ja som sa nudil a šiel som si zastrielať, snaď nikoho netrafím, a keď ma pritom prichytia dostanem 2litríky a je to v pohode.


Môj osobný názor je že, auto je zbraň. A tak ako zbraň by nemal vlastniť každý resp. minimálne povolenie. Tak isto ani vodičský preukaz. Prečo by mal mať každý blbec tú výsadu, že si može šoférovať auto a tým beztrestne ohrozovať stovky ľudí každý deň, čakajúc len nato na koho padne los najbližšie a nejaký blbec to doňho napáli len kvoli tomu, že dvojnásobne prekročil rýchlosť.

Juraj Martinka

Juraj Martinka

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som HR manager vo velkej nadnarodnej spolocnosti. Budete moji kamarati?:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu